Good Life

Supercar, 100% ελληνικό, για δρόμο και βουνό

Supercar, 100% ελληνικό, για δρόμο και βουνό

Ένα ιδιοφυές όχημα, φτιαγμένο από ελληνικά μυαλά και χέρια. Το πρωτότυπο “Korres Project 4”, από το όνομα του δημιουργού του, ολοκληρώνει μια δουλειά που φαντάζει απίστευτη για τα ελληνικά δεδομένα. Το αυτοκίνητο έχει μια μοναδική ανάρτηση που του επιτρέπει να φτάσει σε πιο δύσβατα σημεία από οποιοδήποτε άλλο, αλλά και γενικότερα έχει ένα στήσιμο που παραπέμπει σε υπεραυτοκίνητο. Κι όλα αυτά έγιναν στην Ελλάδα, ως γνωστόν όπου αποθαρρύνεται κάθε φιλόδοξο αναπτυξιακό πρότζεκτ.

Ο Δημήτρης Κορρές ήταν γνωστός με την ιδιότητα του αρχιτέκτονα που αναλαμβάνει δύσκολα πρότζεκτ. Κάποια στιγμή έβαλε με τον εαυτό του στοίχημα να φτιάξει ένα αυτοκίνητο με την ακρίβεια του Mini Coοper στον δρόμο και τη σταθερότητα ενός Decevo στο χώμα. Ο Κορρές έφτασε μέσα από έρευνα και κατασκευή διαδοχικών πρωτοτύπων στην τέταρτη εκδοχή, την πιο τελειοποιημένη. Αυτή τη στιγμή έχει κινητήρα 7.000 cc (sevrolet), αφού οι αναρτήσεις μπορούν να βγάλουν στον δρόμο τεράστια ιπποδύναμη.

Πράγματι, η βασική καινοτομία του αυτοκινήτου είναι η ανάρτηση, που δεν επιτρέπει στους τροχούς να σηκωθούν από το έδαφος, ακριβέστερα οποιοδήποτε έδαφος! Έτσι σκαρφαλώνει χωρίς το παραμικρό πρόβλημα απίστευτα εμπόδια όπως σκαλιά, κερκίδες, πλαγιές, βράχους κτλ.

Επίσης, το ειδικό σασμάν του αυτοκινήτου δίνει τη δυνατότητα για διαφορετικούς τρόπους οδήγησης σε εντελώς διαφορετικά περιβάλλοντα. Ενώ δηλαδή μπορεί να κάνει όλα τα προηγούμενα, το 1.600 κιλών όχημα κινείται στο δρόμο σαν formula 1, έχει τελική ταχύτητα 300 χιλ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 σε περίπου 3,8”!

Παράλληλα, το θηριώδες αυτοκίνητο έχει μοναδική αίσθηση ασφάλειας και σταθερότητας. Ο Τόμι Μάκινεν (4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στα ράλι ταχύτητας), που έκανε test drive στο Korres 4  δήλωσε πως ποτέ δεν έχει οδηγήσει κάτι παρόμοιο.

Οι ιδιαίτερες ικανότητές του δεν πέρασαν απαρατήρητες στο εξωτερικό. Ήδη από το δεύτερο μοντέλο υπήρχε πρόταση από μια στρατιωτική βιομηχανία στο Αμπού Ντάμπι, να γίνει η παραγωγή εκεί, σε στρατιωτικού τύπου μη επανδρωμένο όχημα. Και η δεύτερη σοβαρή πρόταση ήταν πάλι από τον χώρο της στρατιωτικής βιομηχανίας. Ωστόσο, αυτό δεν ήταν κάτι που ενδιέφερε τον Δημήτρη Κορρέ.

Είναι ουτοπία να ελπίζουμε ότι πάνω του θα χτιστεί μια εγχώρια παραγωγική διαδικασία; Ακόμα κι αν αυτή

κατασκευάζει ένα απρόσιτο για τους πολλούς χειροποίητο υπεραυτοκίνητο, θα βάλει το νερό στο αυλάκι για να δούμε να φτιάχνεται κάτι σπουδαίο και στη χώρα μας.

 

Σχετικές Αναρτήσεις