Σνακ με λιγότερες από 200 θερμίδες

Θέλεις να αισθάνεσαι ελαφριά, δραστήρια και ικανοποιημένη ότι έχεις κάνει κάτι καλό για τον εαυτό σου; Ευκολάκι, αρκεί να μην καταφύγεις στα έτοιμα και επεξεργασμένα. Άφησε το μυαλό σου να σκεφτεί δημιουργικά και αξιοποίησε νόστιμα τρόφιμα που έχεις ήδη στο ψυγείο ή την τροφοθήκη σου. Εμείς σου δίνουμε μερικές απλές ιδέες:

  • Ελαφρύ γιαούρτι (170γρ) με 1 κουταλιά της σούπας ψιλοκομμένα καρύδια.
  • Τυρί μειωμένης περιεκτικότητας σε λιπαρά και 10 κράκερ ολικής αλέσεως.
  • Μία μπάρα δημητριακών με granola.
  • 110γρ άπαχο τυρί cottage και λίγες σταφίδες.
  • 6 αποξηραμένα βερίκοκα και 2 κουταλιές της σούπας σπόρους ηλίανθου.
  • Μία “ενεργειακή μπάρα” με 110 θερμίδες και 12 αμύγδαλα.
  • 20 μίνι καροτάκια σε 1/4 φλιτζάνι χούμους.
Please follow and like us:

Related articles

ktimapanagiotopoulou

Τι να γνωρίζετε εάν αναρωτιέστε πού να πραγματοποιήσετε το γάμο σας

Από τη στιγμή που θα αποφασίσετε να παντρευτείτε, αμέσως αρχίζουν να δημιουργούνται άπειρα ερωτήματα για αυτή τη σημαντική ημέρα. Σε ποια τοποθεσία θα γίνει ο γάμος, πώς θα είναι το […]

Φεστιβάλ Σύγχρονου Χορού και Μουσικής 2018

  «Προσκλήσεις για το Festival Σύγχρονου χορού και Μουσικής»                              Music in Motion Festival 2018 Σάββατο 26 και Κυριακή […]