Σνακ με λιγότερες από 200 θερμίδες

Θέλεις να αισθάνεσαι ελαφριά, δραστήρια και ικανοποιημένη ότι έχεις κάνει κάτι καλό για τον εαυτό σου; Ευκολάκι, αρκεί να μην καταφύγεις στα έτοιμα και επεξεργασμένα. Άφησε το μυαλό σου να σκεφτεί δημιουργικά και αξιοποίησε νόστιμα τρόφιμα που έχεις ήδη στο ψυγείο ή την τροφοθήκη σου. Εμείς σου δίνουμε μερικές απλές ιδέες:

  • Ελαφρύ γιαούρτι (170γρ) με 1 κουταλιά της σούπας ψιλοκομμένα καρύδια.
  • Τυρί μειωμένης περιεκτικότητας σε λιπαρά και 10 κράκερ ολικής αλέσεως.
  • Μία μπάρα δημητριακών με granola.
  • 110γρ άπαχο τυρί cottage και λίγες σταφίδες.
  • 6 αποξηραμένα βερίκοκα και 2 κουταλιές της σούπας σπόρους ηλίανθου.
  • Μία “ενεργειακή μπάρα” με 110 θερμίδες και 12 αμύγδαλα.
  • 20 μίνι καροτάκια σε 1/4 φλιτζάνι χούμους.
Please follow and like us:

Related articles

Ημέρα Πίτσας σήμερα! Ποια είναι η γνώμη των διατροφολόγων;

Ημέρα Πίτσας σήμερα, Σάββατο 9 Φεβρουαρίου! Κι αν αναρωτιέστε κι εσείς ποια είναι η γνώμη ενός διατροφολόγου, πάμε να δούμε κάποια σύντομα διατροφικά στοιχεία μαζί… «Είναι πολύ σημαντικό να φτιάχνουμε […]

The Wokers, υγιεινό Wok cooking… στο Χαϊδάρι

Tο Wok είναι τo τηγάνι της ασιατικής κουζίνας, που δεν έγινε καθόλου τυχαία μόδα στον δυτικό κόσμο. Η ανάγκη τού σύγχρονου τρόπου ζωής, που απαιτεί φαγητό γρήγορο, νόστιμο, αλλά και […]