Σνακ με λιγότερες από 200 θερμίδες

Θέλεις να αισθάνεσαι ελαφριά, δραστήρια και ικανοποιημένη ότι έχεις κάνει κάτι καλό για τον εαυτό σου; Ευκολάκι, αρκεί να μην καταφύγεις στα έτοιμα και επεξεργασμένα. Άφησε το μυαλό σου να σκεφτεί δημιουργικά και αξιοποίησε νόστιμα τρόφιμα που έχεις ήδη στο ψυγείο ή την τροφοθήκη σου. Εμείς σου δίνουμε μερικές απλές ιδέες:

  • Ελαφρύ γιαούρτι (170γρ) με 1 κουταλιά της σούπας ψιλοκομμένα καρύδια.
  • Τυρί μειωμένης περιεκτικότητας σε λιπαρά και 10 κράκερ ολικής αλέσεως.
  • Μία μπάρα δημητριακών με granola.
  • 110γρ άπαχο τυρί cottage και λίγες σταφίδες.
  • 6 αποξηραμένα βερίκοκα και 2 κουταλιές της σούπας σπόρους ηλίανθου.
  • Μία “ενεργειακή μπάρα” με 110 θερμίδες και 12 αμύγδαλα.
  • 20 μίνι καροτάκια σε 1/4 φλιτζάνι χούμους.
Please follow and like us:

Related articles

Ροχαλητό. Αιτίες και τρόποι αντιμετώπισης – Του δρ. Νίκου Κανέλη

μας ενημερώνει ο δρ Νικόλαος Κανέλης, Διευθ. Χειρούργος ΩΡΛ στο “Metropolitan” Το ροχαλητό είναι ένας ήχος που παράγεται από την δόνηση των μαλακών ιστών της αναπνευστικής οδού κατά τον ύπνο και είναι […]

Ρομαντικό δείπνο για δύο από τον Τραγανό Κάβουρα στο Περιστέρι

  Στο ατμοσφαιρικό εστιατόριο θαλασσινών “Τραγανός Κάβουρας” επιμελήθηκαν ένα υπέροχο μενού θαλασσινών για δύο, σε εξαιρετική τιμή και σας περιμένουν για να γιορτάσετε την αγάπη σας… Γιατί πρώτα απ΄όλα ο […]