Τι να αποφύγετε στις επιγραφές της επιχείρησής σας

Οι επιγραφές της επιχείρησης επιτελούν πολύ σημαντικό ρόλο στην προώθησή της και τη σχέση της με το κοινό. Όχι μόνο τραβούν την προσοχή του περαστικού αλλά και αποτελούν την εικόνα του brand προς τα έξω είτε αυτό αφορά τη διάθεση προϊόντων είτε την παροχή υπηρεσιών. Ωστόσο, δεν είναι λίγοι οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, οι οποίοι τελικά κάνουν μεγαλύτερο κακό παρά καλό επιλέγοντας επιγραφές που δεν βοηθούν στην αύξηση πελατείας. Σίγουρα, όπως πολλές παράμετροι του marketing, η διάταξη της επιγραφής σχετίζεται με πολλά ετερόκλητα στοιχεία, τα οποία επιδρούν στον πιθανό αγοραστή με τρόπο που δεν ξέρουμε απόλυτα. Ακόμα, όμως, και χωρίς την πλήρη κατανόηση της ψυχολογίας του καταναλωτή, γνωρίζουμε ότι υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει οπωσδήποτε να αποφεύγονται, αν θέλετε η επίδραση της επιγραφής να είναι θετική. Ποια είναι αυτά; Ας τα δούμε παρακάτω!

Υπερβολή στα χρώματα

Πολλές επιγραφές στην προσπάθειά τους να προσελκύσουν και να κρατήσουν το βλέμμα του περαστικού έχουν πολύ έντονα χρώματα και μάλιστα σε συνδυασμούς που κουράζουν το μάτι. Ο γενικός κανόνας λέει ότι μόνο ένα χρώμα πρέπει να είναι έντονο και τα υπόλοιπα πιο απαλά και ήσυχα, ώστε να το αναδεικνύουν. Διαφορετικά, όχι απλά δεν θα κρατήσουμε το βλέμμα του περαστικού αλλά αντίθετα θα το κουράσουμε.

Πολλές πληροφορίες

Η επιγραφή πρέπει να διέπεται από σαφήνεια και να αναγράφει κάποια βασικά στοιχεία, όπως την επωνυμία και την ιδιότητα της επιχείρησης. Από την άλλη, αν η επιγραφή έχει πάνω της πολλά στοιχεία και πληροφορίες δεν θα επιτύχει περισσότερη σαφήνεια και ενημέρωση. Αντίθετα, θα δείχνει παραφορτωμένη και τελικά όποιος τη δει δεν θα καταλάβει το μήνυμά της. Γι’ αυτό, πρέπει να δώσετε μεγάλη σημασία στο λογότυπο της επιχείρησης, το οποίο θα αποτυπωθεί στην επιγραφή και θα πρέπει να μπορεί να προσελκύσει την προσοχή και να ενημερώσει για τη λειτουργία της επιχείρησης χωρίς να κουράζει.

Έντονος πειραματισμός και νεωτερισμός

Η πιθανότητα κάποιος περαστικός να συγκεντρωθεί συνειδητά για πάνω από ελάχιστα δευτερόλεπτα στην πινακίδα σας είναι δυστυχώς ελάχιστη. Ο μέσος καταναλωτής βομβαρδίζεται συνεχώς από μηνύματα και τα προσπερνάει με χαρακτηριστική ευκολία. Οπότε πρέπει μέσα σε αυτό το τόσο μικρό χρονικό διάστημα να έχει καταλάβει περί τίνος πρόκειται η επιγραφή. Αποφύγετε τον πειραματισμό και τα νεωτερικά στοιχεία στο λογότυπο, τα οποία εσάς μπορεί να σας αρέσουν πολύ, αν όμως είναι πολύ αφηρημένα τελικά δεν θα επιτελέσουν τη διακριτική λειτουργία τους και δεν θα συνδέσουν το brand σας με την επιγραφή κατά τρόπο σαφή και αδιαμφισβήτητο.

Πληθώρα επιγραφών

Μην πέσετε στην παγίδα να προσπαθήσετε να βάλετε την επιγραφή σας παντού. Στα πεζοδρόμια, τους δρόμους, τα μπαλκόνια, την οροφή και τους στύλους των πεζοδρομίων. Πέρα από το γεγονός ότι η τοποθέτηση πινακίδων διέπεται από αυστηρό νομοθετικό πλαίσιο, απαιτεί άδεια από το δήμο και σε ορισμένα κοινόχρηστα σημεία απαγορεύεται, το να βλέπει κάποιος παντού τη διαφήμισή σας θα του δημιουργήσει τελικά συναισθήματα δυσφορίας, ενώ ενδέχεται το brand σας να συνδεθεί στο υποσυνείδητο των καταναλωτών με ασέβεια απέναντι στο περιβάλλον.

Related articles

Ο σεφ Γιάννης Μπαξεβάνης «ανοίγει» τα ψυγεία μεγάλων ελληνικών ξενοδοχείων και καυτηριάζει

«Δουλεύω με ελληνικά προϊόντα, έχω το καλύτερο προϊόν για διαφήμιση, δίνω δουλειά στον διπλανό μου, δεν φεύγουν τα παιδιά μου μετανάστες. Έχω άποψη.» Στη φράση αυτή συνοψίζει ο Γιάννης Μπαξεβάνης, Χαϊδαριώτης σεφ διεθνούς φήμης, το μανιφέστο του για την χρήση ελληνικών προϊόντων από τα μεγάλα ελληνικά ξενοδοχεία. Σε μια εποχή αλματώδους ανάπτυξης του τουρισμού μας είναι κομβικής σημασίας για την […]

Πού διασκεδάζουμε αυτό το ΠΣΚ

  Βράδυ Παρασκευής και Σαββάτου! Zούμε με την προσμονή τους… Η έξοδος επιβεβλημένη, λυτρωτική, αγχολυτική. Περάστε τέλεια, το αξίζετε! Είμαστε εδώ για να σας θυμίσουμε μερικές ωραίες γευστικές και μουσικές προτάσεις για Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή. Καφεναίς, γιατί… σε σπίτια με μωσαϊκά… Στη γειτονιά της οδού Φλούντζη μας περιμένει με θετική διάθεση το μουσικό  μεζεδοπωλείο Καφεναίς. Φαγητό πολύ […]